070 51 15 535 info@dentalcentre.nl

Tarieven Tandheelkundig Centrum Wassenaar

Tarieven

De tarieven voor tandheelkundig hulp worden regelmatig door de overheid aangepast en vastgesteld. In de tarievenlijst  kunt u bekijken wat dit voor u betekent. Voor vragen of informatie omtrent de tarieven kunt u contact met ons opnemen.  Wij zullen ons inspannen om de hoogst mogelijke kwaliteit te leveren tegen een optimale prijs-kwaliteitverhouding.

Sinds 1 januari 2018 is het ook verplicht dat we de prijzen voor tandtechniek publiceren. Omdat we met meerdere tandtechnische laboratoria samenwerken kunt u de prijslijsten ook vinden in onze wachtruimte.Heeft u een uitgebreide behandeling nodig? Dan maken wij graag vooraf een begroting. Nadat wij het behandelplan met u hebben besproken, kunt u deze begroting op papier van ons meekrijgen. U weet dus altijd vooraf waar u aan toe bent.

Uw afspraak vergeten? Indien het de eerste keer is vragen wij u om de reden voor het niet nakomen van de afspraak. Bij een tweede keer niet nakomen van de afspraak sturen we een nota (richtbedrag afhankelijk van soort afspraak 25 tot 50 Euro). Bij een derde keer of vaker zien we ons genoodzaakt het gehele bedrag van de voorgenomen behandeling in rekening te brengen.

Onze rekening

Het versturen van de facturen en de administratieve verwerking van betalingen hebben wij uitbesteed aan Infomedics

De ontvangen factuur betaalt u aan Infomedics op IBAN: NL 34 ABNA 0243 2400 58 ten name van Infomedics (de BIC-code is ABNA NL2A) Voor vragen over uw factuur en de betalingsvoorwaarden verwijzen wij u naar Infomedics.

Voor overige vragen kunt u telefonisch of per e-mail contact opnemen met de servicedesk van Infomedics.

Vragen over de betaling van de nota, en contactgegevens van Infomedics: 

Heeft u een andere vraag over uw rekening of over de dienstverlening van Infomedics? Op de vraag en antwoord pagina vindt u antwoorden op de meest voorkomende vragen over het betalen van de rekening, vergoedingen, aanmaningen of sommaties en nog veel meer.

Ga naar www.infomedics.nl/faq.

 

Contact

Wilt u liever contact? De digitale assistent Ella geeft 24 uur per dag snel antwoord op uw vragen. Tussen 09.00 en 17.00 uur kunt u ook chatten of bellen met de

medewerkers.

Ga voor contactmogelijkheden naar www.infomedics.nl/contact

 

Wij hebben geen overeenkomst met uw zorgverzekeraar. U ontvangt zelf de gehele nota. Bent u verzekerd voor tandheelkundige zorg dan kunt u de kosten declareren bij uw verzekeraar. Op de rekening van Uwnota.nl staan onze werkzaamheden duidelijk vermeld.

Gaat u verhuizen? Geef de adreswijziging dan tijdig door aan onze administratie. Dit voorkomt onnodige rente- en incassokosten.

Klik hieronder om alle tarieven te zien: